Μήνυμα Προέδρου Δ.Σ.

Φίλοι και φίλες του Πανελευσινιακού,


Σας καλωσορίζω στο επίσημο και πλήρως ανανεωμένο blog του ΑΟΚ Πανελευσινιακός, που βρίσκεται στην διάθεσή σας ώστε να σας ενημερώνει για όλα τα τεκτενόμενα που αφορούν την αγαπημένη μας ομάδα,την "Δική μας ΟΜΑΔΑ" , την ομάδα της πόλης μας.
Ο Πανελευσινιακός Αθλητικός Όμιλος Καλαθοσφαίρισης γιορτάζει φέτος τα 5 χρόνια «ζωής» του και όλοι εμείς από την μεριά μας, αλλά και εσείς οι φίλοι και «δύναμη» της ομάδας , θα κάνουμε τα πάντα για να δούμε τον Πανελευσινιακό μας ακόμα πιο μεγάλο, ακόμα πιο ισχυρό!
Το 2009 ήταν η καλύτερη χρονιά στην ιστορία της ομάδας μας, από πλευράς τίτλων. Η κατάκτηση του Πρωταθλήματος της Γ΄Εθνικής Κατηγορίας Ανδρών (2ος Ομιλος Νότου) ανέβασε ακόμα περισσότερο τον πήχη για το 2010 και ταυτόχρονα έκανε τις απαιτήσεις και τις φιλοδοξίες ακόμα μεγαλύτερες. Σας θέλουμε όλους δίπλα μας για να κρατήσουμε τον Πανελευσινιακό στην κορυφή.



Με ειλικρινή εκτίμιση

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥ

grbasket web news Headline Animator

Βαγγέλης Μπαλάφας: "Αισθάνομαι τυχερός που αγωνίζομαι στον Πανελευσινιακό"


Μπορεί να είναι μόλις 26 χρονών (3-6-1983) φέτος κλείνει τα 13 του χρόνια στην ομάδα (με εξαίρεση την περίοδο 1999-2000 που δόθηκε δανεικός στην Νέα Πέραμο). Ο λόγος για τον Αρχηγό της ομάδας Βαγγέλη Μπαλάφα. Σε μια εκ βαθέων εξομολόγηση ο Βαγγέλης μίλησε στο blog μας , για τα πρώτα του χρόνια στην ομάδα, τα πέτρινα χρόνια του Συλλόγου , την κατάσταση που επικρατεί σήμερα και τι πιστεύει για το μέλλον της ομάδας.

Ερ.: Βαγγέλη πόσα χρόνια είσαι στην ομάδα του Πανελευσινιακού; Μπαλάφας: Τα πρώτα μου βήματα ήταν σε ηλικία 13 ετών το 1996. Ξεκίνησα να παίζω στις ακαδημίες της ομάδας με πρώτο μου Προπονητή τον σημερινό μου συμπαίκτη Μελέτη Διολέτη!!!. Σιγά σιγά προωθήθηκα στην ανδρική ομάδα, ένα χρόνο πήγα δανεικός στην ομάδα της Νέας Περάμου και από το 2000 έως σήμερα παίζω στην ανδρική ομάδα του Πανελευσινιακού.

Ερ.: Έχεις σκεφθεί να φύγεις από την ομάδα; Μπαλάφας: Όλα αυτά τα χρόνια που είμαι στην ομάδα είναι φυσικό να έχω περάσει καλές και κακές στιγμές. Έχω περάσει από όλα τα στάδια. Από τον 13ο της ομάδας μέχρι και σήμερα που είμαι Αρχηγός της. Καμία στιγμή όμως δεν μου πέρασε από το μυαλό να φύγω από την ομάδα. Για κάποιους από εμάς είναι ο Πανελευσινιακός είναι κάτι παραπάνω από μία απλή μπασκετική ομάδα. Για μένα είναι η οικογένεια μου, οι φίλοι μου , ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου της καθημερινότητας μου.

Ερ: Ποια ήταν η καλύτερη και ποια η δυσκολότερη χρονιά σου στην ομάδα; Μπαλάφας: Όπως καταλαβαίνεις τα 13 χρόνια που ανήκω στις τάξεις του Πανελευσινιακού έχω ζήσει όλες τις επιτυχίες της σύγχρονης ιστορίας του αλλά και τα πέτρινα χρόνια της ομάδας. Η περίοδος που η ομάδα έπεσε από την Β΄Εθνική (2004-2005) ήταν πολύ δύσκολή για όλους. Κάναμε μία (1) μόλις νίκη σε είκοσι έξι (26) αγώνες και όπως καταλαβαίνεις ήταν πολύ δύσκολη και κακή εμπειρία. Καλές στιγμές έχω ζήσει αρκετές με την ομάδα μας. Κορυφαία θεωρώ πως ήταν η περσινή χρονιά που σε ένα δύσκολο πρωτάθλημα καταφέραμε να κόψουμε το νήμα πρώτοι. Για κάποιους από εμάς ήταν πολύ σημαντικό, διότι έγινε με πρωταγωνιστές γηγενείς παίχτες της ομάδας. Αυτό σημαίνει πολλά για εμάς τους Ελευσίνιους παίχτες διότι αποδείξαμε πως πραγματικά υπάρχει ταλέντο στην πόλη μας και πρέπει να επενδύσουμε σε αυτό όλοι όσοι ασχολούνται με το Ελευσινιακό μπάσκετ.

Ερ: Ποια νομίζεις πως θα είναι η φετινή πορεία της ομάδας στο φετινό πρωτάθλημα της Β΄Εθνικής; Μπαλάφας: Η φετινή χρονιά για τους περισσότερους στην ομάδα είναι μία πρωτόγνωρη εμπειρία. Τον τελευταίο 1,5 χρόνο έχουμε καταφέρει πραγματικά όμως να γίνουμε ομάδα με όλη την σημασία της λέξεως. Η δουλειά που γίνεται στις προπονήσεις από όλο το Τεχνικό επιτελείο είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο. Εμείς δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας και νομίζω πως δείγματα της δουλειάς μας φαίνονται εντός του αγωνιστικού χώρου. Στόχος της ομάδας είναι να παίζουμε όμορφο μπάσκετ ώστε να το ευχαριστιόμαστε πρώτα από όλους εμείς που αγωνιζόμαστε. Κοιτάμε παιχνίδι το παιχνίδι και στο τέλος θα κάνουμε ταμείο. Ελπίζω να συνεχίσουμε τις καλές εμφανίσεις και τα νικηφόρα αποτελέσματα που έχουμε μέχρι σήμερα.

Ερ.: Θέλω κλείνοντας να μου πεις για τους φιλάθλους της ομάδας και κάτι που θέλεις να προσθέσεις εσύ σαν ευχή. Μπαλάφας: Η στήριξη του κόσμου στην ομάδα είναι πραγματικά πολύ σημαντική. Είναι πολύ ωραίο το συναίσθημα να παίζεις σε ένα γεμάτο γήπεδο. Ο κόσμος μας δείχνει πραγματικά αγάπη εντός και εκτός αγωνιστικού χώρου και τους ευχαριστώ πολύ γι’ αυτό. Τους θέλουμε στο πλευρό μας σε αυτή την προσπάθεια. Σημαντική όμως είναι και η βοήθεια και η στήριξη της Διοίκησης της ομάδας. Χωρίς να θέλω να υπερβάλλω θεωρώ πως ο Πανελευσινιακός είναι πολύ τυχερός που έχει στο τιμόνι του ανθρώπους που τον αγαπούν και δίνουν όλη τους την ενέργεια στην ομάδα. Ειλικρινά νιώθουμε πολύ τυχεροί όλοι οι καλαθοσφαιριστές που ανήκουμε στο δυναμικό αυτής της ομάδας. Με τέτοιους ανθρώπους η ομάδα μας μόνο καλές μέρες έχει να περιμένει.

Βαγγέλη να σε ευχαριστήσω πολύ για τον χρόνο που μας διέθεσες και να σου ευχηθώ ότι καλύτερο σε προσωπικό και ομαδικό επίπεδο. Μπαλάφας: Και εγώ σας ευχαριστώ και περιμένω όλους του αγνούς φιλάθλους στο γήπεδο να μας στηρίξουν στο δύσκολο πρωτάθλημα της Β΄ Εθνικής.